Problemen? Er zijn geen problemen!

Er bereiken ons soms berichten dat registreren of inloggen niet zou lukken. Dit is uitgezocht en zowel het registreren als inloggen werkt. Wat gaat er dan soms mis?

Registratie

Tijdens het registreren gaat het soms mis omdat er of een gebruikersnaam gekozen wordt die al bestaat of omdat het wachtwoord te simpel is. Als de indicatie erg zwak of zwak is wordt het wachtwoord niet geaccepteert. Kies een langer wachtwoord (minimaal 6 tekens) en/of een ingewikkelder wachtwoord. Soms komt de email met de bevestingslink niet aan. Vaak komt dit emailtje dan terecht in de Spam of Ongewensde email map van je mailprogramma. Je kan ons emailadres info@speelkelder.nl ook toevoegen aan je adresboek. Tenslotte zien wij in de logfiles dat er soms een emailadres wordt opgegeven wat niet (meer) bestaat of waarvan de inbox vol is gelopen.

Inloggen

Inloggen doe je met je gekozen inlognaam en het tijdens het registreren door jezelf gekozen wachtwoord. Als je de bevestingslink in de aanmeldingsemail niet bevestigd hebt, dat gebeurd soms, dan kan je ook (nog) niet inloggen. Zoek deze email terug, wellicht staat deze in je Spam of ongewenste email. Je kan ons emailadres info@speelkelder.nl ook toevoegen aan je adresboek.

Mocht je nog problemen ondervinden gebruik dan het contactformulier en je krijgt z.s.m. een reactie.

1
Hallo,
Info over de kosten vind je op de site onder het kopje Prijzen

Waar kunnen we je verder mee helpen?
Powered by